hehehe

Jag och Mattias har fått ett problem i vårat förhållande. Ett mycket allvarligt problem....


Varje gång vi ska handla nåt gott på ICA är det nämligen ingen som vill gå in och betala. Mattias mutar med att han betalar om jag gör det medan jag hotar med att ifall jag ska gå in själv kommer jag inte köpa det han vill ha. Ikväll satt vi i 20 minuter och bråkade på parkeringen om vem som skulle gå in.


Tillslut blev det jag som fick ge mig, gå in i affären, plocka på mig kilovis med gotta, ställa mig i kön och skämmas.


Nu tycker ni kanske "jaha, vad fjantigt"


Men nu ska vi inte glömma att nämna att denna procedur upprepas ungefär 7 gånger i veckan varav det alltid är samma kille som sitter i kassan.



Ett vanligt problem i ett vanligt förhållande helt enkelt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0