REKOMMENDERAR: kamera

Hej. Jag tänkte berätta om två produkter jag jättegärna skulle vilja ha.

Jag har länge tänkt köpa en systemkamera sedan min gamla kamera gick sönder. Jag har varit på olika affärer och testat olika sorter. Jag har sökt på Internet och frågat kunniga personer men aldrig riktigt fastnat för någon kamera dels för att de är rätt så dyra och dels för att de är så väldans klumpiga att gå runt och bära på.
Så klickade jag runt på internet och hittade denna kameran:


PANASONIC LUMIX DMC-TZ7 BROWN




Jag fastnade direkt för den eftersom den utåt ser riktigt bra ut när det gäller både design och prestandamässigt. Jag läste sedan information om den och gillade den bara mer och mer. Ska skriva upp några funktioner som jag (som inte är så kunnig inom foto) tyckte var väldigt bra.


Den:
- Finns ett flertal färger att välja på
- Har 12x optisk zoom
- Spelar upp HD-video
- Har 10,1 megapixar
- Har 3 tums skärm


Läste även recensioner där de sa att den inte alls var mycket sämre än vissa systemkameror vilket fick mig på fall också!


Denna kamera kan du hitta på Dustinhome.se för endast 3 890 kr.

Då får du med 4 GB MINNE, STATIV, och en VÄSKA!




Rekomenderar starkt denna för både er som bara tar bilder till bloggen, privata bilder och er som fotograferar som hobby, ja ni som vill ta bra bilder helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0